حکمتِ ویرانی

17 02 2009

سلام

این مطلب را چند روز پیش یکی از عزیزانی که بسیار مورد احترام بنده است برام فرستادن که جای فکر بسیار در مورد وقایع و حوادثی که در زندگیمان میوفته داره این مطلب رو براتون میذارم که شما هم از این متن بهره کافی رو ببرید.

گنجشک به خدا گفت:

لانه کوچکی داشتم در میان شاخه های یک درخت که آرامگاه خستگیم و سرپناه بی کسیم بود، طوفان تو آنرا از من گرفت مگر کجای دنیای تو را گرفته بودم؟جای کسی را تنگ کرده بودم؟

clay-colored-sparrow

خطاب آمد:

ماری در راه لانه ات بود و تو در خواب بودی باد را گفتم لانه ات را واژگون کند آنگاه تو از کمین مار پر گشودی.

گنجشک

چه بسیاربلاها که از تو به واسطه محبتم دور کردم و تو ندانسته به دشمنیم برخواستی.

———————

باسپاس از عزیز گرامی که این مطلب را فرستادند.

احمد

کارها

Information

13 responses

18 02 2009
مانیا

عجب………
چقدر قشنگ بود آدمو میخکوب می کرد…

سلام
خوشحالم که خوشتون اومد
🙂

18 02 2009
مهرنوش محتشمي

این داستان را قبلا خونده بودم ولی از لطافتش چیزی کم نمی کند ! ممنونم که یادی از من کردید دوست قدیمی !:)

سلام
آره باشما موافقم، خواهش میکنم.
🙂

19 02 2009
زخمی

سلامی چو بوی خوش آشنایی(حافظ)
ای عقل خجل ز جهل و نادانی ما
خلقی شده در هم ز بریشانی ما
بت در بقل و به سجده بیشانی ما
کافر زده خنده بر مسامانی ما(بهایی)
حل من ناصر من ینصرنی(حسین(ع))
این دست یک انسان است که به سوی شما دراز شده است
اگر شما به درد جامعه نگاه می کنید و تنها کارتان افسوس خوردن است
من کاری بهتر خواهم کرد
اگر غم لشگر انگیزد که خون عاشقان ریزد
من و ساق به هم سازیم و بنیادش بر اندازیم(حافظ)
حال انتخاب با شماست
بنشینید و نگاه کنید و گمان کنید که مسلمانید
برخیزید وقیام کنید و نشان دهید که مسلمانید
انا هدیناه سبیل اما شاکرا و اما کفورا(قران کریم)
اگر خواستید به من کمک کنید کافیست که
سری به وبلاگ من بزنید و در صورت تمایل لینک بنده را در وبلاگ خود قرار دهید
(من نیز به شما با کمال میل لینک خواهم داد)
تورا من چشم در راهم(نیما)

سلام
نیمای عزیز خوبی ممنونم از کامنت شما
بله با کمال میل
🙂

23 02 2009
سیناک

سلام بر احمد عزیز وبنگار خوب جارچی ٬ دوست گرامی نمی‌دانم می‌دانی یا خیر که بنده مدتی‌ست وردپرس.کام را ترک کرده و به سیناک.دبلیو‌ اس کوچ نموده‌ام و درخواستی داشتم که برای‌تان کمی زحمت عوض کردن آدرس بنده از لینکدونی جارچی را بدنبال دارد.
بنده همچنان شما را از همان وبلاگ قدیمی‌ام لینک خواهم کرد زیرا وب‌سایت جدیدم پیج‌رمک ندارد و لینک کردن شما از آن بی‌فایده است ولی وبلاگ قدیمی‌ام همچنان رتبه (پیج‌رنک) 4 گوگل را دارد.
به نوشتن ادامه بده.

سلام سیناک عزیز
اسباب کشی به خونه نو مبارک بله دوست عزیز حتماً.
اطاعت امر شد استاد.
🙂
سلامت و پیروز باشید.

7 03 2009
مانیا

نمیخوای پست جدید بذاری؟

سلام
چرا خیلی دوست دارم چیزهای هم دارم برای نوشتن اما دست و دلم به نوشتن و پست دادن نمیاد.
ممنونم که سر میزنی.
🙂

9 03 2009
كمند

سلام احمد اقاي عزيز
حال شما چطوره ؟
بلاخره بعد از قرني اين وبلاگ شما با ما ساز سازگاري ساز كرد … همينطوري گفتم بگذار يه بار امتحان كنم با كمال تعجب ديدم باز شد ..

اين نوشته خيلي قشنگ بود نمي دونم والله راستي ما ادمها از همه چيز غافليم خودمون … خدا ..اطارفايانمون ..همش هم شاكي و سر كش خدا رو هم بنده نيستيم ….
منكه بعضي وقتها واقعا از ته دل ميگم «بيچاره خدا » گرفتار عجب مو جوذاتي شده ….

ما شبی دست براریم و دعائی بکنیم / غم هجران تو را چاره ز جایی بکنیم
دل بیمار شد از دست رفیقان مددی / تا طبیبش به سر آریم و دوایی بکنیم

از اين شعر هم خيلي خوش امد
ايام بكام

سلام
خیلی خیلی خوش آمدید، خیلی خوشحالم که بالاخره این مشکل برطرف شد با گفته شما موافقم.
شعر خیلی زیبایی است.
سلامت و پیروز باشی.
🙂

9 03 2009
safarezendegi

سلام. آن که ما را آفرید به یقین بیش از خودمان خیر ما را خواهان است. فقط باید باور کرد و به آو معتقد بود. کافیست یک بار دفتر زندگی مان را تا امروز ورق بزنیم. چه بسیارند لحظه هایی که تصور می کردیم تلخ است اما روزها گذشت تا دانستیم همان تلخی ظاهری شیرین ترین ها بود و ما نمی دانستیم.
من نیز خاطرات بسیاری دارم. دوست داشتید بیایید و …/

سلام
درسته با شما موافقم و امیدوارم که این مسئله یادمان نرود.
سلامت و پیروز باشی.
🙂

10 03 2009
امین هاشمی

نه آخه خوبه منم بیام و نظر ندهم؟

نه اصلاًخوب نیست
🙂

10 03 2009
سعید

من ازخدابچه خواستم بهم ندادزندگی برمن وهمسرم تلخ شده خداچه حکمتی توی رنج وعذاب ماگذاشته اگرخداجای مابودبازهم ازاین حکمتهاخوشش می اومدفقط میدون خدامارابازیچه خودش قرارداده ولاغیر

سلام
سعید جان این حرف رو نزن چند تا نمونه می خوای برات بیارم که با دعا و توسل بچه دار شدن اما الان از داشتن اون بچه پشیمون هستن، دور و برخودمون رو نگاه کنیم.
🙂

10 03 2009
naznazi

سلام، شنيده بودم،‌ هر بار خوندنش، لذت دفعه اول رو داره، خيلي زيبا بود…
مي لينكمتان…

سلام
از این که سر زدیدممنونم.
🙂

12 03 2009
دست نوشته / یاسر کمالی نژاد

توجیه خوبی برای آرامشه کاذبه
ولی اگر باورش کنی بد میشه
قضیه کبک و برف و اینا …

15 03 2009
عمو هوشنگ

پیشاپیش فرا رسیدن عید رو به شما تبریک میگم
امیدوارم سال خوبی رو شروع کنید 😉

سلام
من هم این عید فرخنده رو به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم.
سلامت و پیروزباشی.
🙂

15 03 2009
پیمان

سلام
طبق گفته گوگل تولبار ظاهرا رنک سایت شما در گوگل چهاره و این رنک به نظر من رنک خوبیه. نمیدونم چطور بگم چون زیاد اهل تبادل لینک و اینجور بچه بازیا نیستم ولی برای کمک به افزایش رنک سایتم مجبورم که بگم آیا لینک سایت من رو توی وبلاگتون قرار میدین ؟ خیلی خوشحال میشم اگه این کار رو انجام بدین و دیگه همین !
توی آدرس زیر هم میتونید لینک این وبلاگ رو هم مستقیما ثبت کنید.
پیشاپیش ممنون و متشکر.
پیمان

http://www.karshenasi.com/page/link.php/پ

سلام
پسمان عزیز هدفمن و دوستان کمک به یکدیگر در این دنیای مجازی است چون کسی انتظاری به خاطر کاری که انجام میدهد ندارد، بله من این بچه بازی را برای بالابردن رنک سایتتون انجام میدم و شما رو لینک میکنم.
سال خوبی داشته باشید.
🙂

پاسخی بگذارید

