در انتظار دیدار

2 09 2008

سلام

خدمت دوستان عزیز و گرامی و دوست داشتنیم

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو به شما و همه دوست داران یگانه خالق هستی تبریک می گویم.

کسی که از ره تقوی قدم برون ننهاد

به عزم میکده اکنون ره سفر دارد

******

دل شکسته حافظ به خاک خواهد برد

چو لاله داغ هوایی که بر جگر دارد

خدای خوبم شرمم می آید از این بار گناه

بار گناهی که در پیشگاه عظمتتمرتکب آن شدم شدم

و حال افسرده و غمگین اما امیدوار به فضلت در درگاهت نشته ام تا شاید به مهرت و بزرگواریت ببخشی ام تا بار دیگر با قلبی بی زنگار

ر ماه زیبای رمضان دوباره حست کنم، تا صدای فرود فرشتگان را در هنگام سحر و افطار شنوم

دیگر طاقت جسارت در پیشگاه پر مهرت را ندارم…

خدای عزیزم بر من ببخش همه آنچه را که تو منع نموده بودی و من با جسارت مرتکب آنها شدم

آنقدر صدایت می زنم تا دوباره آرامم کنی و دل تاریکم را روشنایی بخشی تا دوباره ترا پاک و زلال بپرستم…

——————

با سپاس

احمد

——————

متنی رو که خوندید از دست نوشته های دوست عزیزم سید مرتضی است.

کارها

Information

پاسخی بگذارید

