ظلم در حق زن

25 08 2008

سلام

آخه چرا تا به کی باید در حق این زنان ظلم بشه تا کی هرکسی هر کاری دلش خواست بکنه و صدای هیچ کس در نیاد 🙂

آخه چرا به تو هم میگن مرد?

عشق واقعی یعنی این

عشق واقعی یعنی این

******

فکر میکنید کدوم شکمو ترند

فکر میکنید کدومشون شکمو ترنه

******

کم بود وسایل نقلیه عمومی

کم بود وسایل نقلیه عمومی

******

به دلیل کم بود سوخت

به دلیل کم بود سوخت

)

تمرین قایقرانی در تیم ملی

هرکه بامش بیش برفش بیشتر

هرکه بامش بیش برفش بیشتر

******

این تصاویر جنبه طنز داشته و امیدوارم خوشتان آمده باشد

این تصاویر جنبه طنز داشته و امیدوارم خوشتان آمده باشد

——————————

باسپاس

احمد

منبع

کارها

Information

12 responses

25 08 2008
سید مرتضی

سلام احمد عزیز.از اینکه منو قابل میدونی و به وبلاگم سر می زنی ممنون.موفق و پیروز باشی. محتاج دعا هستم.

سلام
خواخش میکنم دوست عزیز:)

26 08 2008
مسعود و میثم موزیرجی

حق زندگی زن تو اسلام صفره که خیلی جای تاسف داره
بهتره بدونین که کشور عربستان هیچ ورزشکار زنی رو تو المپیک شرکت نداده
به نظرت چی میشه گفت

سلام مسعود جان
چرا حق زن صفره؟ این که کشوری به اصطلاح مسلمان کاری رو انجام بده و اون رو به پای دین نوشتن فکر کنم خطا باشه کجای اسلام گفته که میشه از زن استفاده ابزاری کرد، در کازینو ها رستوران ها …
همون کشور های عربی که خودت میگی یکی از راه های در آمد شون همینه.
پس بهتر به پای اسلام و دین ننویسیم.
🙂

27 08 2008
gajamoo2

سلام.
به من که میگن مرد،شما رو نمی دونم 😀

سلام
باز نکردی از کدوماش؟؟؟
🙂

27 08 2008
دوشیزه شین

سلام.می بینم که بحثه مردی داغه.

سلام
کدوم مردی این که آخر نامردیه.
🙂

30 05 2010
amir ali

مرد وجود داره ولی مردانگی نه

27 08 2008
آریا موبایل

با سلام و عرض ادب خدمت مديريت وبلاگ
وبلاگ بسيار خوبي داريد
در راستاي پيوند بين وب هامون مايل هستم با هم تبادل لينک کنيم
اگه شما هم با من موافقيد عنوان لينکتون رو برام بفرستيد تا در سايت قرار بديم
عنوان لينک ما : آريا موبايل دات نت
با تشکر

27 08 2008
sinac

جدیدا عکس های جالبی میزاری. چند وقتیه که دوباره دارم مطالب دوستان رو دنبال می‎کنم.
بسی لذت بردیم، ممنون

سلام
خواهش میکنم قابلی نداشت. خوشحال شدم خوشت اومد.
🙂

28 08 2008
عمو هوشنگ

حس مرد سالاریم گل کرد 🙂
کلی روحیه گرفتم 😀
ممنون

سلام
ایول به تو میگن مرد.
🙂

30 08 2008
weblogchi

تصاویر تامل برانگیزی بود

راستی با مطلبی در مورد کدهای خندانک های (smile) وردپرس به روزم :mrgreen:

سلام
خوشحالم که خوشت اومد.
🙂

13 04 2009
Nasim

Are ba tanha maziati ke behetoon dade shode khosh bashid :)))پ

سلام نسیم خانم
بله بسیار خوش خواهیم بود،چون کسی توان انجام این کار رو در دنیای واقعی نداره.:)

28 05 2010
noorullah

چرا مردم شعیه در افغانستا عیسوی میشود

30 05 2010
amir ali

مرد هستش ولی مردانگی نه

پاسخی بگذارید

