میگن آدم خیلی خوش شانس بود

24 08 2008

سلام

هیچ فکر کردین که چرا آدم خوش شانس بود چند تا دلیل داره که براتون مینو یسم ولی خانم ها و آقایان لطفاَ جبهه گیری نفرمائید.

1*من آدمت کردم

2*برو از شوهر های مردم یاد بگیر

3*دیشب کجا بودی؟

4*پول ها رو دادی ننه ات؟

5*مامانم اینا

6*چرا به اون زنیکه نگاه کردی؟

قبل از ازدواج

قبل از ازدواج

********

بعداز ازدواج

بعداز ازدواج

این مطلب و عکس ها جنبه طنز داشته و اینجانب قصد اهانت به هیچ فرد و گروهی را ندارم.:)

—————————

باسپاس

احمد

منبع

کارها

Information

6 responses

24 08 2008
gajamoo2

سلام.
در خوش شانس بودن من هیچ شکی نیست و همینکه دوستان خوبی تو وردپرس دارم که بیشتر اوقات بهم سر می زنند از بزرگترین شانس های زندگی من تو دنیای مجازیه.
بنده جبهه رفتم اما هیچوقت جبهه گیری نخواهم کرد 😀

سلام
خوشحالم که رازی هستی.
🙂

24 08 2008
aminhashemi

خوب بابا ادم همین امکانات را داشت که ادم موند دیگه!
تازه جالبیش اینه که یک روز حوا به ادم میگه دوستم داری؟
ادم میگه: مگه چاره ی دیگه ای هم دارم؟

سلام
آره باهات موافقم بنده خدا چاره ای نداشت.:)

24 08 2008
Mlle mim

خب خوشبختانه ما هنوز اینچیزا رو درک نمی کنیم :)))

سلام
پس در آینده ای نزدیک درک میکنی:D

25 08 2008
parissa

واقعاً زشته همچین جمله هایی از زبون حوا دربره !
از چش آدم میفته …

سلام
البته حوا داریم تا حوا همه حوا ها که مثل هم نمیشن.
🙂

20 09 2008
milad

سلام سایت بسیار زیبا و جالبی دارید بسیار زیبا بود خوش حال می شدم اگه مارو قابل بدونید وبا ما تبادل لینک کنید منتظر جوابتون هستم موفق باشید
یا علی.
http://www.lordp30.ir
http://www.pic-wwe.blogfa.com

سلام
خوشحال میشم.
🙂

31 10 2008
kiaman

سلام
خوشحالم که انقدر خوشحالی
http://www.shikaretalkh.wordpress.com

سلام
ممنونم
🙂

پاسخی بگذارید

