نقاط دیدنی گیلان

20 08 2008

سلام

می خوام امروز یه سری عکس از جاهای دیدنی استان بسیار زیبای گیلان و اطراف رشت براتون بذارم، امیدوارم که بدردتون بخوره.

این عکس ها مربوط میشه به سفر یکی از دوستهای برادرم که اومده بود ایرانو اونها بردنش کوه(کوله بار-ماسوله)

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

این هم اسب های وحشی که در کوه می چرند

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

باکمی دقت ماسوله رو می تونید ببینید

—————————————–

زیبایی های ماسوله

این عکس ها مربوط به بهار میشه

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

امیدوارم که لذت برده باشید بقیه رو تو یک فرصت دیگه براتون میذارم شاید هم در میان پست ها به عنوان تزئین از این عکس ها استفاده کنم.

————————

باسپاس

احمد

کارها

Information

9 responses

20 08 2008
عمو هوشنگ

به به
دستت درد نکنه، کلی لذت بردم
کاش اونجا بودم و یکمی نفس میکشیدم
ممنون از عکس های زیباتون

سلام
خواهش میکنم قابلی نداشت.

20 08 2008
آلفو

سلام احمد جان. مشخصا عکس ها از جاهای ِ زیبایی گرفته شده اند. اما با تمام ِ عکس های ِ حرفه ای ِ بلاگت فرق دارند. یک پیشنهاد برایت دارم. از تمام ِ عکاسان ِ آماتور درخواست ِ همکاری برای یک گالری ِ اینترنتی کن!!!!!!!!!!

سلام
پیشنهاد خوبی بود سعی میکنم روی این قضیه کار کنم.
ممنونم از پیشنهاد خوبت.
🙂

21 08 2008
sinac

سلام بر دوست خودم، بنده از عکس آخری خیلی خوشم اومد. درضمن با پیشنهاد آلفو هم موافقم.

سلام عزیز دل خوشحالم که خوشت اومد.

23 08 2008
aminhashemi

خیلی قشنگ بودن
پیشنهاد می کنم اگر وقت و حوصله ای داشتید از طبیعت غرب هم عکس بگیرید از نشر من از شمال خیلی قشنگ تره

شادکام و پیروز باشی و سلامت

سلام حتما اگر گزرم اونطرف ها افتاد این کار رو میکنم.
🙂

23 08 2008
M/2.DE@Tl-l

سلام …
با پست «حرف آخر » کار وبلاگ نویسی ما هم تموم شد …

سلام
متاسفم امیدوارم که زود برگردی.

23 08 2008
parissa

ولی خداییش اسبه خیلی بیوتیفوله !

سلام
نظر لطفتونه آره خیلی خیلی زیبا بودن.:)

23 08 2008
Mlle mim

حتی دیدن عکسشم حس خوبی رو منتقل می کنه،کاش فرصت می شد یه سری به طبیعت می زدم

سلام
امیدوارم که پیش بیادیا پیش بیاری.
🙂

16 09 2008
cafenaderi

با این عکسهایی که دیدم هوس کردم تو جنگل باشم
یه مدتیه به جنگل فکر می کنم داغمو تازه کردی

سلام
امیدوارم که هرچه زودتر بتونی یه سری به جنگل بزنی.
🙂

1 02 2010
جاهای دیدنی دنیا | سایت تفریحی آفتاب خنده

[…] نقاط دیدنی گیلان « به یاد مردان طلائی طلائیه ۲۰ آگوست ۲۰۰۸ … می خوام امروز یه سری عکس از جاهای دیدنی استان بسیار زیبای گیلان و اطراف رشت براتون …. دنیای کامپیوتر. آریا موبایل دات نت · رایانه خبر … jarchy.wordpress.com/2008/08/…/نقاط-دیدنی-گیلان/ – ذخیره شده – مشابه […]

پاسخی بگذارید

