ای نور ما

16 08 2008

سلام

ولادت باسعادت و پر خیر و برکت آقا امام زمان(عج) رو به همه عزیزان به خصوص عزیزان وبلاگ نویسم و ویژه تر دوستان خوبی که تو این مدت با اونها آشنا شدم.

لاف عشق و گله از یار هی لاف دروغ  // عشق بازان چنین مستحق هجرانند

مگرم چشم سیاه تو بیاموزد کار  // ورنه مستوری و مستی همه کس نتواند

ای یوسف خوش نام ما خوش می روی بر بام ما   // ای در شکسته جام ما ای بر دریده دام ما

ای نور ما ای سور ما ای دولت منصور ما  // جوشی بنه در شور ما تا می شود انگور ما

ای دلبر و مقصود ما ای قبله و معبود ما  //  آتش زدی در عود ما نظاره کن در دود ما

ای یار ما عیار ما دام دل خمار ما  //  پا وامکش از کار ما بستان گرو دستار ما

در گل بماند پای دل جان می دهم چه جای دل  //  وز آتش سودای دل ای وای دل ای وای دل

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

باسپاس

احمد

کارها

Information

2 responses

16 08 2008
مسعود و میثم موزیرجی

سلام دوست عزیز
مرسی از اینکه به وب ما سر زدی
من مایلم با شما تبادل لینک کنم من شما را با عنوان جارچی لینک کردم
شما هم لطف کنید و ما را به عنوان چه خبر از موزیرج لینک کنید
با تشکر

سلام
خوشحال میشم.

18 08 2008
DESERTER

بر تو نيز مبارك

سپاسگزارم

پاسخی بگذارید

