سریعترین رانندگی جهان توسط یک نابینا

6 08 2008

سلام

تا به حال فکر کردید که بیشترین سرعتی که می تونید رانندگی کنید چه قدر می تونه باشه یا بیشترین سرعتی که تا به حال رانندگی کردید چقدره؟؟

حالا اگه چشم شما بسته باشه چی، فکر میکنید که با چه سرعتی بتونید رانندگی کنید و یا اینکه آیا تا به حال این کار رو انجام دادید یا نه، آره همونطور که مشخصه باید کار مشکلی باشه البته با چشم بسته من خودم سابقه 190کیلومتر رو دارم و خیلی هم حال میده و میشه گقت که آخرشه البته باید بگم که توی جاده های استانهای شرقی کشور بوده و با یه اتول قدرت مند محصول ژاپن، ولی چشم بسته کار خیلی سختیه.

اما هستند کسانی که با چشم بسته رکرد بیشترین سرعت رو میزنن حتی از منی که چشمم باز بوده.

بله یک راننده نابینای آفریقای جنوبی تونست با سرعت 269 کلیومتر در ساعت رانندگی کنه و نام خودش رو در کتاب رکورد ها به ثبت برسونه، این مرد 33ساله از بدو تولد نابینا بوده و تونست با این کار اسم خودش رو در کتاب رکورد های جهانی به ثبت برسونه.

لازمه بگم که رکورد قبلی مربوط میشد به مرد نابینای دیگری که اهل انگلیس بوده و تونسته بود تا سرعت 233 کیلومتر در ساعت رو برای خودش ثبت کنه.

حالا بعضی از ما ها با دو تا چشم و بعضی دیگر با چهار چشم هنوز زمانی که میخوایم یه پراید رو بین دو تا ماشین پارک کنیم دونفر باید به ما فرمون بده و ده بار هم جلو عقب کنیم!!!چی من کی گفتم خانمها این مشکل رو دارن نه من نبودم اِه چرا حرف تو دهن من میزارید من می گم بعضی از این آقایون هم این گونه هستنند، خوب شد دیگه هم گیر ندید و این طور رانندگی رو گردن هم ندازید.

این هم عاقبت برو بچ وبلاگ نویسه که از پای کامپیوتر تکون نمی خورن .

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

باسپاس

احمد

منبع

کارها

Information

7 responses

6 08 2008
Admin

سلام
به آدرس جدیدی که فرمودین ایمیل کردم
لطفا مجددا کنترل نمایید و اگر باز هم نرسیده بود، از یک روش دیگه فایل رو بهتون میدم که دیگه حتما بهتون برسه.
– با احترام
– دانلود پک

سلام
ممنون حله رسید.:)

6 08 2008
علیرضا

اون عکسه خیلی خنده دار بود…

سلام
قابلی نداشت:)

6 08 2008
مدیکو

سلام
خوبی؟
مرسی که سر زدی.
پست رو هم خوندم.جالب بود.ولی به نظر من مقایسه خوبی نکردی بین جلو عقب کردن ماشین و با سرعت رانندگی کردن( البته اگر این مقایسه جدی بود.)
خب پر واضحه که همینطور پاتو بذاری رو گاز راحتتره تا بخوای ماشین رو از یه جایی رد کنی.
در ضمن می گم تصور نمی کنی که عکس به پست هیچ ربطی نداشت؟

سلام
هم موافقم هم مخالف این قضیه بر میگرده به این که تو سوار ماشین باشی یا ماشین سوار تو.
عکس هم واسه خنده بود.:)

6 08 2008
مدیکو

در ضمن با اسم وبلاگت خیلی حال کردم.
«به یاد مردان صلائی طلائیه»

9 08 2008
شهاب

سلام. ممنون از حضورتون. مطلب قشنگی بود. البته من فکر می کنم خانم ها بیشتر در رانندگی مشکل دارن ! ولی خوب بعضی آقایون هم اینطور هستند.

سلام
ممنونم، با شما موافقم:)

10 08 2008
کاوه گیــــــلانی (لابدان)

سلام حاجی !
به یه بازی وبلاگی دعوت شدی !

ُسلام
ممنون:)

10 08 2008
کمند

سلام احمد اقای عزیز
یه تذکر جدی !!مواظب حرف زدنت باش اگر یه بار دیگه پات تو کفش بزرگترها(خانمهای بسیار محترم) بکنی هر چی دیدی از چشم خودت دیدی… تازه شم ان رئیس راهنمایی رانندگی خودش گفت خانمها خیلی بهتر از اقایون رانندگی میکنند …و دیگه اینکه اگر ان دوروبرها بودم با هات کورس میگذاشتم تا رانندگی خانمهارو مزه اش رو بچشی …دیگه هم نبینم به خانمها گیرررررر بدی هاااااااااا …..ولی خدایی کار ان نابیناها در رکورد گذاری محشر و غیر قابل باور ….
موفق باشی

سلام
ok متوجه شدم ولی من نگفتم که بچه ها می گن:)

پاسخی بگذارید

