مروارید های آسمانی

3 08 2008

سلام

امروز صبح زیبای داشتم صبح زود بارانی زیبا و لطیف همچون مرواریدی که خدا در دل صدف ها پنهان کرده است شروع بع باریدن کرد با این تفاوت که آشکارا بر روی زمین تن نازی می کردند و نیازی به گشتن و یافتن این دانه های گران بها بر روی زمین نبود آری سحر گاه یک شنبه بر ما رحمت خود ارزانی داشت به پاس نیکی های که ما در حق یک دیگر انجام میدهیم و پاک شدن آلودگی های احتمالی ما و پاک شدن تمامی ما و خوشا به حال دوستانی که در این سحر گاه توانستند سهم بیشتری را نسبت به افرادی که در خواب بوده اند دریافت کنند.

ترنم زیبایی

ترنم زیبایی

چشم من در ره این قافله راه بماند  / تابه گوش دلم آواز درا باز آمد

گرچه حافظ در رنجش زد و پیمان بشکست  / لطف او بین که به صلح از در ما باز آمد

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

باسپاس فراوان

احمد

کارها

Information

12 responses

3 08 2008
Admin

سلام دوست عزیز
خیلی مطلب قشنگی نوشته بودی
ناخودآگاه من رو یاد این قسمت از فیلم اصحاب کهف انداختین که اونجا نواده ی آن وزیر درستکار دقیانوس در حالیکه به زیبایی های به کار رفته در آفرینش یک تکه گیاه توجه می کرد، به نوه ی دختری اش می گفت: «اطراف ما همیشه پر از زیبایی ها و معجزات است، ولی گاهی این معجزات اینقدر زیاد هستند که برای ما تبدیل به عادت می شوند».
حقیقت اینه که من اینقدر این قسمت رو دوست دارم که همیشه برای پاک کردن غبارهایی که گاه و بیگاه روی دلم میشینه، با خودم تکرار می کنم و یادآوری می کنم.
در متن بالا بیشتر از همه از این قسمت خیلی خوشم اومد: «به پاس نیکی های که ما در حق یک دیگر انجام میدهیم»
– موفق و موید باشی
– دانلود پک

سلام
ممنون از توجه شما.
سلامت و پیروز باشی.:)

4 08 2008
کمند

سلام احمد اقای عزیز
اول از همه تشکر کنم بابت اینهمه توجهت …شما لطف دراید کاری ساخته نیست از دست شما …اتفاق هم انقدر ها بزرگ نیست نمی دونم شاید هم خیلی بزرگ باید صبر کرد دید که روزگار برای ما چه داره بحر حال معتقدم گذشت زمان معجزه می کنه ….جای نگرانی نیست…

دیگه انکه جای شما خالی هفته ای پیش من اینجا به فراوانی از مروارید های اسمانی لذت بردم طوفان بود همه رفته بودن توی خانه هایشان و من تا طوفان شروع شدتازه امدم بیرون نمی دونی چه کیفی داشت روی به آسمان رفتن بلهیدن این مرواریدهااااا…ایام بکامت باشه
تا یادم نرفته نمره ات هم میشه 19 یه غلط املایی داری…..

سلام
خیلی خوشحالم که مشکل اساسی نیست و امیدوارم که روزگار به کام باشه.
سلامت و پیروز باشی.:)

4 08 2008
کمند

اوه اوه پاک ضایع شدیم نمره ی خودن شد 18با دوتا غلط …یادم رفت ویرایش کنم …

سلام
اشکالی نداره تمام لذتش به همین چیزهاست.
سلامت و پیروزباشی.:)

4 08 2008
Admin

سلام دوست عزیز
در مورد سوالی که راجع به فایل های ورد و تبدیل اونها به پی دی اف، فرموده بودین؛ باید خدمتتون عرض کنم که جواب شما رو به ایمیلتون ارسال کردم.
– با احترام
– دانلود پک
http://downloadpack.wordpress.com

سلام
ممنون:)

4 08 2008
mary

سلام
وای کاش یه کمی از این مرواریدهای آسمانی اینجا بود!

سلام
امیدوارم هرچه زودتر ببینی شون.
🙂

4 08 2008
سید مرتضی

سلام بر احمد عزیز.از اینکه هر از چندگاهی به من سر می زنی ممنون.شاد باشی.

سلام
حتماً:)

5 08 2008
عمو هوشنگ

دلمون از اون بارون های اول صبح خواست
شعرش خیلی قشنگ بود …
ممنون

سلام
صبح زود بیدار بشی نصیبت میشه.
🙂

5 08 2008
Admin

سلام
دوباره ایمیلی که خواسته بودین رو خدمتتون فرستادم، ضمنا چون من یک بار دیگه این ایمیل رو بهتون فرستاده بودم، در sent mail ها ذخیره شده بود، پس از این قسمت هم یک عکس تهیه کردم و به عنوان ضمیمه بهتون فرستادم تا مطمئین باشید که اشکال بوجود آمده تقصیر گوگل بوده!
– با احترام
– دانلود پک

سلام
خبری نبود:)

5 08 2008
MyCardsNo

با سلام خدمت دوستان.

طبق آخرین اخباری که به دست بنده و دوستان رسیده شرکتی که تحت عنوان MyCards در ایران فعالیت می‌کند ، کلاه‌بردار بوده و هیچ مجوز قانونی برای کار خود نداشته ، تمامی آدرس‌های شرکت غیر واقعی بوده و حقوق بسیاری از ایرانیان را پایمال کرده و حق و حقوق قانونی آن‌ها را پرداخت نکرده است و در قبال پولی که گرته خدماتی ارائه نداده است.

خواهشمند است به این پیام توجه کنید و در دام این شخص با نام احمد رضا احدی پور نیفتید.

مبنای فعالیت و کلاه‌برداری این شرکت بر این موضوعات می‌باشد.

http://www.mycards.ir

افتتاح حساب در خارج از کشور
حساب پی پال
ویزا کارت – مستر کارت – کارت‌های اعتباری – خرید‌های اینترنتی
و…………

1- آدرس که این شرکت به مشتریانش اعلام کرده کاملا جعلی و وجود فیزیکی نداره.

2- بنده با چندی از مشتریانش صحبت کردم و پول اون‌ها را نه تنها براشون کاری انجام نداده بلکه به اونها هم برگشت نداده.

3- ایشون هیچ اعتباری نداره. نه در اسپانیا، استرالیا، انگلستان نه در …… که اداعای اون رو میکنه. بنده تماس گرفتم و از بانک‌های اون منطقه در مورد این شرکت و کارهاش استعلام کردم و به هیچ وجه این شرکت رو تایید نکردن.

4- حتی خود ایشون هم اعتراف به کلاه‌برداری کرده و داره اقداماتی هم الان انجام میشه.

به خاطر دوستان عرض می‌کنم ، گول حرفشون رو نخورین.

و کسانی هم که مایا به خدمات بانکی و …. بین‌الملل هستند. خواهشا اولش تحقیق کنند که اکثر این نوع شرکت ها کارشون یه ایرادی داره.

ین کلاه‌بردار محترم و گرامی ! جناب آقای احدی پور
در اصفهان ساکن است و محل کار وی در آدرس زیر می‌توانید مشاهده کنید.

http://www.rahnemaco.com/Contact.jsp

این هم تلفنش
09131076923

1 02 2011
شهرام

nدوست گرامي
اين آقاي احمد رضا احدي پور در حال حاضر داره تحت پوشش يك شركت بنام گروه پرداخت الكترونيك ققنوس كلاه برداري مي كنه. روش كارش هم عوض نشده كماكان تحت عنوان صدور كارت اعتباري مبالغي را مي گيرد و پس چند ماه بهانه تاخير پست پول مشتري را با لا ميكشد

10 08 2008
مهاجر

سلام دوست عزيز،
جالب و زيبا بود.
موفق و سربلند باشيد!

سلام
ممنونم 🙂

30 10 2010
Masoud Saeidi

شرکت ققنوس به مدیریت احدی پور یک کلاهبردار و سرکار بذار به تمام معناست

FNXCARD.com

که فعلا 557000 تومن من را خورده است حتی اعتبار بانک کشاورزی را هم جعل کرده است این هم لینک اخطار بانک کشاورزی به کاربرانش در مورد این شرکت کلاهبردار

agri-bank.com/News/NewsF/Item.asp?NewsID=2886

قبلا هم به نام مای کاردز دات آی آر فعالیت کلاهبردارانه داشته است با ادعای تنها شرکت ایرانی شریک مایکروسافت !

mycards.ir

البته چون این سایت قطع شده است آرشیوش را میتونید از سایت آرشیو دات ارگ ببینید ، لینک زیر
web.archive.org/web/20080506021003rn_1/www.mycards.ir/Loading

این هم یک وبلاگ در مورد کلاهبرداری ها اون
fnxcard1.blogfa.com

شماره حسابهاش هم اینه در بانکهای مختلف :
حساب 0004404506612 بانک تجارت شعبه 6030 بنام احمد رضا احدی پور کارت : 6273533130042873
حساب 8038008071481 بانک سامان شعبه 803 بنام احمد رضا احدی پور کارت : 6219861108071480
حساب 131080029108711 بانک اقتصاد نوین شعبه 1301 بنام احمد رضا احدی پور کارت : 6274121129108718
حساب 13038004204261 بانک پاسارگاد شعبه توحید بنام آقای احمد رضا احدی پور

تلفن و آدرسش هم اینه :
اصفهان ، چهارباغ بالا ، فاز یک مجتمع کوثر ، طبقه دوم ، واحد 408
تلفن : 6204574 – 6260150

پاسخی بگذارید

