انتقاد دختر دانشجو از استاد

29 07 2008

سلام

یه مطلب جالب و خوندنی براتون گذاشتم که کمی خنده رو روی لباتون بیاره و این که چه طور بتونید از دیگران به راحتی انتقاد کنید.

خدمت جناب دكترزيباييان استاد محترم فارسي:

باسلام و عرض خسته نباشيد خدمت شما چند پيشنهاد داشتم كه اميدوارم مفيد واقع شود.درابتدا از روش زيباي تدريس شما بسيار تشكر ميكنم:

۱.استاد شما خيلي خميازه ميكشيد واين باعث ميشود ماهمه خوابمان بگيرد.بعضي از دانشجويان با اينكار شما خوابشون ميگيرد ودائم به دستشويي ميروند تا دست ورويشان را بشويند واينكار باعث ميشود كه نتوانند خوب درس بخوانند.

۲.استاد شما خيلي به موهاي بلند وبلوندتان دست ميزنيد.بعضي از دانشجويان دختر كلاس با اينكار شما مات ومبهوت ميمانند ونميتوانند به درس تمركز داشته باشند.

۳.استادشما خيلي خوشگليد.و براي همين من نميتوانم به شما نگاه نكنم.پس خواهش ميكنم اينقدر به من نگوييد نگاهت به كتابت باشه.

۴.استادديروز يكي از همكلاسيهام درباره شما خيلي بد صحبت ميكرد.راستش من خيلي بهم برخورد چون راستش شمارا خيلي دوست دارم وبراي همين با او به شدت دعوا كردم.اينكار باعث شدهمه فكركنند من به شما علاقه دارم.اما خوب ميدونيدمن فقط پسري را دوست خواهم داشت كه مثل شما قدبلند باشه وموهاي بلوند داشته باشه.

۵.استادديروز پدرم به دانشگاه آمدومن شمارا يواشكي به اونشان دادم.پدرم شما را پسنديد.نميدانيد چقدر خوشحال شدم.

۶.استاد آخه چراشماهفته پيش سركلاس نيامديد؟من خيلي دلم براتون تنگ شده بود.دلم هم خيلي شور افتاده بود.نميدونيدجلسه بعدكه شماراديدم.چقدر خوشحال شدم.

اميدوارم ناراحت نشده باشيد.بهرحال انتقاد هميشه باعث اعتلاي سطح آموزشي ميشه.راستش منهم دوست ندارم شمااز دست من ناراحت بشيد.براي همين اگر احتمالا ناراحتتون كردم ازتون معذرت ميخوام.
باتشكر

مطلب از بلاگ خفن ترین وبلاگ

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

باتشکر و سپاس

احمد

کارها

Information

6 responses

30 07 2008
عمو هوشنگ

سلام
خیلی باحال بود، کلی خندیدم 🙂
ممنون که شادمون کردی عزیز

سلام
قابلی نداشت خوشحالم که باعث شادی شما شد.:)
سلامت و پیروز باشی.

30 07 2008
تمنا

سلام
چند مطلب اخيرتان كه در غيابم نگاشته بوديد را خواندم و از سخنان بزرگان مستفيد شدم و خاطره هايتان هم جالب بود و طويل!
سبز باشيد و پايدار

سلام
خوشحالم که مورد قبول بوده.
سلامت و پیروز باشید:)

31 07 2008
Admin

سلام
یکسری کتاب ادبی فارسی رایگان برای دانلود قرار دادم:
http://downloadpack.wordpress.com

سلام
بسیار سپاس باید.
سلامت و پیروز باشی.:)

1 08 2008
کمند

سلام احمد اقای عزیز
حال شما چطور ؟
من اینهمه اینجا تایپ کردم همش پاک شد …
بابا این ورد پرس خیلی مزخرف …حوصله ندارم دیگه تایپ کنم…عصبانیممممممممممممممممم

سلام
چرا اینقدر عصبانی لبخند بزن:)
سلامت و پیروز باشی.

2 08 2008
کمند

خب با عرض سلام مجدد
احوال اقای جارچی عزیز ما چطوره ؟
خب انموقع عصبانی شدم دیگه
منظور از پ ن …یعنی پاورقی جانممممممممممممم !

دیگه عرضم بحضور شما من اندفعه که امدم دیدم یه عالمه اپ کردی ماشالله خیلی فعال پر انرژی هستی ….
نه بابا اگه قرار باشه که خاطرات این ماه ماندگار باشه که خیلی بد …داری من رو نفرین می کنی ….. من اصلا این ماه رو دوست ندارم …الانم دلم می خواد زمان متوقف بشه چون بعد از مرداد مجبورم به یه سفری برم که نباید برم اصلا دوست ندارم ولی بقول معروف می برندممممممممم …اومممممممممم راستش بخوای حس بدی دارم اصلا حوصله ی زنذگی کردن ندارم …خیلی حس بدی ولی واقعیت داره…
خوش باشی
و ممنون ببخشید بد کامنتی برات گذاشتم…

سلام
امیدوارم که اونطوری که دوست داری پیش بره.
سلامت و پیروز باشی.:)

4 08 2008
مهرنوش محتشمي

دوست عزیز
سلام
انتقاد بسیار جالبی بود . البته من از این جور نمونه ها به صورت عینی زیاد دیده ام !!!

سلام
جالبه من فکر می کردم که بیشتر جنبه طنز داره.

پاسخی بگذارید

