مشکلات من و روز پدر

16 07 2008

سلام

روز به پدر رو به تمام پدرهای عزیز ایرانی (پدرم و دامادم ) و غیر ایرانی و تمام پدر های آینده و دوستان عزیز بلاگر تبریک میگم.

خرید کادوی روز پدر به بنده حقیر داده شده بود تا یک کادو برای پدر بزرگوار و عزیزم بخرم ما هم همش امروز و فردا کردیم تا دیروز اونهم بعداز ظهر ساعت 6 که از خواب عصر گاهی برخواستم یادم اومد که من هنوز چیزی نگرفتم البته نه به خاطر تنبلی، نه چون کمی در گیر کارها و بعضی مسائل بودم و از اونجای که فقط می تونستم کارهام رو عصر انجام بدم خستگی و شلوغی شهر باعث میشد که نتونم این وظیفه رو انجام بدم .

خلاصه ساعت 6:30 یا 7 دقیقاً یادم نیست زدم بیرون خوب خودتون بهتر میدونید که تو شهر چه غوغایی به پا میشه البته الان که هر روزش شلوغ هست و فرقی زیادی نمیکنه .

با کلی دردسر خودم رو رسوندم به مرکز شهر پیاده رو و خیابون پر بود از آدم های ریز و درشت یه جای کاری داشتم سریع از بین مردم و ماشینها رد میشدم و خودم رو به محل مورد نظر رسوندم و کارم رو انجام دادم و رفتیم، دنبال خرید مربوطه تو هر مغازه که می خواستم برم تا جلوی درب مغازه مشتری وایستاده بود اون هام که همه خانم، به ما راه نمی دادن وارد بشیم حتی یه لاین کوچیک هم برای آقایون نذاشته بودن. از یکی دوتا مغازه که به این صورت بودن بازدیدی که به عمل آمد، باعث شد که بی خیال شده و برای خرید به فروشگاه چند تا از دوستان که در امر فروش پوشاک و کفش مردانه فعالیت دارن برم که اونجاهم بدتر طی تماس تلفنی من از جلوی درب فروشگاه با آنان داشتم به دنبال راه نفوذی به داخل فروشگاه بودیم که آیا راه مخفی وجود دارد یانه که حاصل این مذاکرات منفی بود و ما توانستیم سفارش خود را به صورت تلفنی بگوئیم تا بعد بریم و اجناس رو ازشون تحویل بگیریم که این مسئله شامل روز بعد خواهد شد خلاصه دست از پا درازتر رو به سوی منزل حرکت کردیم در ایستگاه تاکسیه، پراز مسافر و تهی از تاکسی به این نتیجه رسیدم که ازاین طریق به منزل نخواهم رسید پس به این نتیجه رسیدم که پیاده طی طریق کنم بین راه یادم اومد که شیرینی نگرفتم و به امید قنادی محل سریعتر به راه خود ادامه دادم در بین راه گفتم که شانس خودم رو برای سوار شدن به ماشین یه بار دیگه امتحان کنم برای همین رفتم کنار خیابون وایستادم همه ماشینهای داخل شهری خیلی آروم از کنارت می گذشتن تا یه کلمه دلنشین بشنون و اونهم چیزی نبود جز دربست بالاخره ماهم بعداز چند دقیقه ای سوار یک پژو شدیم و رفتیم به طرف منزل.

همراه اول هم که باز مثل همیشه زیر بار این فشار کمرش شکست وتمام پیغام های من همراه با پیغام معروف ارسال ناموفق همراه بود حتی به دوست صمیمیم که همسایه ما ست در یک کوچه نمی توانستم زنگ بزنم ساعت 12 شب هم که کاملاً قطع شده بود یعنی می گفت که به خاطر مشکلی ؟؟ امکان ارتباط و جود ندارد.

جلوی شیرینی فروشی: داخل مغزه کاملاً شلوغ بود من هم با کلی ببخشید ببخشید رفتم و گوشه ای از مغازه که بیشترش رو خانم ها تشکیل داده بودن وایستادم بعداز هفت، هشت دقیقه ای اون آقای که پشت دخل وایستاده بود به من اشاره کرد که چی برام بکشن و من هم از راه دور سفارش دادم و بعداز ده دقیقه ای سفارشم آماده شد و به منزل برگشتم البته باکمی شرمساری که نتونستم کادو رو تهیه کنم اما پدر بزرگوارم با لبخند گفت که این حرفها چیه پسرم سلامتی و سربلندی شماها برام بهترین هدیه است.

ماهم کلی حال کردیم.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

سلامت و پیروز و سربلند باشید.

باسپاس احمد

کارها

Information

4 responses

16 07 2008
شهاب

سلام. من هم میلاد امام علی (علیه السلام) رو به شما و همه ی پدران خوب دنیا تبریک عرض می کنم.
ضمنآ خوشحال می شم تبادل لینک داشته باشیم.
موفق باشید.

سلام
باعث خرسندی منه
سلامت و پیروز باشی.:)

19 07 2008
parsifa

خاستم یه احوالی پرسیده باشم عزیزم فداتب شم با وبت

سلام
همیشه لطف داشتی خوبم ممنون:)
سلامت و پیروز باشی.

19 07 2008
آلفو

می دونی جارچی ِ من! به نظرم مناسبت ها گاهی کلیشه اند! دل یک جای ِ دیگس!

سلام
گفتی دل آتیشم زدی امان از روزی که دل جای دیگه باشه:)
سلامت و پیروز باشید.

20 07 2008
مهرنوش محتشمي

خیلی تعجب کردم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!شما داماد دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
آره سئوال عجیبیه!!!
سلامت و پیروز بشید.

پاسخی بگذارید

