مادرنشانه بزرگ آفرینش

24 06 2008

سلام

مادرم روزت مبارک

تو که نیستی

كيست مادر؟ نقشه ايجاد ما
كيست مادر؟ باني بنياد ما
قلب او سرچشمه اميد هاست
سينه او مشرق خورشيدهاست
رمز عشق جاوداني مادر است
كيمياي زندگاني مادر است
هر چه دارم من همه از مادر است
پاي تا سر شعله ام زين اخگر است

کلبه عشق

براي من مادرم با شكوه ترين زني است كه ديده ام. (چارلي چاپلين)

يك بوسه مادرم مرا نقاش كرد.( رافائل)

در جستجوی عشق

مادر، بهترین مخلوق خدا در عالم…

مادر، دریای بی انتهای دوست داشتن…

مادر، عشق بی پایان خدا در عالم…

مادر، خالق انسان در زمین…

رازو نیاز آسمونی

مادرفردی شایسته بهترین های خداوند

فاطمه مظهر زیبا و شکوه خلقت

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

آرزومند آرزو های زیبای و قشنگ تمام مادران عزیز

سلامت و پیروز باشید.

کارها

Information

8 responses

24 06 2008
کمند

سلام احمد اقای عزیز
اول ممنونم از تبریک و اینکه یادت بود…

دوم اینکه اقا کی میاد این خزعبلات ما رو چاپ کنه ….بعدشم کی میاد بخره … فکر کنم باید خودم با هزینه خودم چاپ کنم انوقت وایسم به رایگان سر چهار راه بدم دست مردم..راستی این پست مادرتم خیلی قشنگ بود … بخصوص دوتا از عکسهاش …ارزومند آرزو هات هستم

ُسلام
اول: وظیفه بود
دوم: نه هستن افرادی که دنبال این سبک نوشتن باشن بابا کمی هم اعتماد به نفس داشته باش
این جانب نیز همیچین آرزوی زیبایی برای شما دارم.

24 06 2008
سيد مرتضي

يا سلام. از اينكه كه به وبلاگ من سر زديد متشكرم. منهم مايل به تبادل لينك هستم.موفق باشي

سلام
سید عزیز باکمال میل خو شحالم کردی.

24 06 2008
egza

خیلی جالب و رمانتیک بود خصوصا دوتای آخر
با تشکر

سلام
خواهش می کنم وظیفه ای بود در خصوص تمام مادران گرامی که به گردنم بود.

24 06 2008
عمو هوشنگ

سلام
ممنون به خاطر جمله های قشنگتون.

سلام
قابلی نداشت.

30 06 2008
M/2.DE@Tl-l

یه پست درباره ات آپ کردم
منتظرتم
.
.
.
.
.
فوریه !!!

سلام
دستت درد نکنه

1 07 2008
مهاجر

سلام!
بسيار زيبا بود!

سلام
ممنون خوشحالم که مقبول افتاد.
سلامت و پیروز باشی.

7 07 2008
sinac

سلام بر دوست خودم جارچی جان گل ، آقا بنده دست به یه کاری زدم گفتم اول دوستان باخبر بشن بهتره، یه نگاهی به این صفحه بنداز خودت متوجه میشی
http://sinac.wordpress.com/adv/

سلام
خوبی، با این پیشنهادت موافقم:)

29 11 2009
AREZU

KHILI KHOB BUD.KHOSHHAL MISHAM BE VEB MA SAR BEZANI

پاسخی بگذارید

