جوانی از استاد شهریار

8 05 2008

جوانی شمع ره کردم که جویم زندگانی را!
نجستم زندگانی را و گم کردم جوانی را!
کنون با بار پیری ارزومندم که بر گردم!
بدنبال جوانی کوره راه زندگانی را!
بیاد یار دیرین کاروان گم کرده را مانم!
که شب در خواب بیند همرهان کاروانی را!
بهاری بود و ما را هم شبابی و شکر خوابی!
چه غفلت داشتیم ای گل شبیخون خزانی را!
سخن با من نمیگوئی الا ای همزبان دل!
خدا را با که گویم شکوه بی همزبانی را!
نسیم زلف جانان کو؟که چون برگ خزان دیده!
بپای سرو خود دارم هوای جانفشانی را!
بچشم اسمانی!گردشی داری بلای جان!
خدا را بر مگردان این بلای اسمانی را!
نمیری (شهریار) از شعر شیرین روان گفتن!
که از اب بقا جویند عمر جاودانی را!

کارها

Information

13 responses

8 05 2008
فريد

مرسی که سر زدی ممنون از نظراتتون شما هم وسعت ذهنی که در اکثر ورد پرسی ها هست را دارید و خوشحالم از اشناییتان

ممنون پیروز و سربلند باشی.

8 05 2008
websaz

زیبا بود . همچون گذشته .
ممنون

از رضایت شما خوشحالم.
سلامت باشی.

8 05 2008
عمو هوشنگ

خیلی قشنگ بود و عمیق ……
ممنون

سپاسگزارم.

8 05 2008
کمند

سلام احمد اقای عزیز
حال شما چطوره ؟
حب اینجا ÷ر از چیزهای قشنگ اول این شعر شهریار که خیلی قشنگ دوم این عکس شیر خوردن این اهو بخصوص این لینکی که داده بودی رفتم تو وبلاگ ان تارا خانم وبلاگش واقعا قشنگ بود با موضوع دفاع از حقوق حیوانات دست شما درد نکنه…دیگه عرضم بحضور شما ان کوه نوردی هم که حساب لب و لچه ی ما رو اویزون کرد یه لطفی بکنی یه ادرس دقیق از انجایی که رفته بودی به من بدی منون میشم فعلا که دستمون از دنیا کوتاه هر وقت امدم انطرفها خیلی دلم میخواد برم انجا که شما رفتی ….و در اخر ممنونم از اظهار لطفت نسبت به ویلاگ و کامنت خیلی قشنگت … و اینکه ارزومند آرزوهات هستم…

سلام
ممنون از لطفی که درحق من دارید سپاسگزارم ، به »بشار ماسوسله که بروید در انتهای رام به یک دکۀ فروش نوارهای سنتی میرسید از کنار اون دکه یه راه فرعی میره به بالای کوه ، قبل از این که به این دکه برسید یه راه دیگه هم هست که پله داره و کاملا مشخصه از اونجا هم میشه شروع کرد.
سلامت باشید.

8 05 2008
مرجانك

هموطن ناديده ام
اهورا مزداي ايران زمين همواره نگاهبانت باد .

سلام
ممنون خداوند یار و یاور شما باشد.

9 05 2008
آلفو

به روز هستم!
و خواندمت!

سلام
ممنون خوشحالم که آمدی.

10 05 2008
websaz

سام آقا پیگیر تعویض پستتم . عوضش نمیکنی؟ 🙂

سلام
خیلی دوست دارم ولی الان درگیر یه کاری هستم فقط تونستم بیام یه دور چک کنم و برم.
سلامت باشی.

11 05 2008
shekanjegar

salam aziz. jaleb bod . be omide rozaye behtar

سلام ممنون

11 05 2008
mimnoon

یه شعر ی ازش خوندم، کف کردم!
مادری بود و دختر و پسری… پسرک از می محبت مست…

سلام
اگه برات مقد.ر بود کل این شعر رو برام بزار.

15 05 2008
شیخ الشیوخ

دروغ چرا
هیجچ وقت باش ارتباط برقرار نکردم ❗
سلام
خوشحالم کردی اومدی شیخ

2 07 2009
سولماز

سلام.لطفا از شعرهای استاد شهریار بازم بنویسید.ممنون و موفق باشید

13 05 2011
حسن ذکریائی

سلام از این شعر ی که از استاد گذاشته اید لذت بردم تقدیر و تشکر فراوان

راستس من به دنبال شعر استاد که با این مضمون شروع میشود بودم وهستم :

شبی زشمع شبستان خویش پرسیدم ……………

20 05 2012

پاسخی بگذارید

