بزرگ ترین بینی جهان

27 04 2008

می خواستم یک ماجرای رو که دیروز شنیده بودم براتون بنویسم اما امروز به مطلبی برخورد کرد که اولویت رو به اون دادم .

فکر میکنید که اندازه بزرگترین بینی چقدر هست ؟ فکر میکند به چند سانتی متر برسد من که بزرگترین بینی که دیده بودم شاید حدود دو یا سه سانتی متر بوده اما بزرگترین بینی 8.8 سانتی متر بوده که در کتاب رکورد های گینس ثبت شده اما فکر میکنید که از این بینی دارز تر هم باشه ، آره هست مربوط به یک مرد ترک هست .

نام وی محمت گل است و ساکن استان اردو ترکیه است و در محله خود به (دده پینو کیو) معروف است .

حالا فکر میکند بینی این بنده خدا چقدر از بینی (محمت اوزيورک) که 8.8 سانت بوده بزرگتره بینی این مرد 80 ساله 14 سانتی متر هست وی تا کنون در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده است که اگر این کار را میکرد حتما مقام اول را کسب میکرد .

لازم به ذکر که این آقا و اطرافیانش هیچ مشکلی با این وضعیت ندارن و به خوبی با این مسئله کنار اومدن .

——————————-

این موضوع قابل توجه عزیزانی که زرتی میرن دکترو دماغشونو عمل میکنن یه کم از اعتمتد به نفس این آقا یاد بگیرن

سلامت و پیروزو سربلند باشید.

کارها

Information

11 responses

27 04 2008
شبستان

احتمالا بیچاره اگر هم میخواست پولی برای اینکار نداشت!
* جان ما تو روند گاجمو رو ادامه نده!

سلام شاید هم براش مهم نبود.

28 04 2008
پسر آریایی

14 ســــانـــت ❗
شاید پماد وایگرا رو اشتباها استفاده کرده بنده خدا 😉
راستی برای کوتاه کردنش سانتی چند میگرن ؟

28 04 2008
پسر آریایی

شبستان عزیز خیلی ببخشید البته قصد فضولی ندارم ولی میشه بپرسم چرا ؟ و منظورتون چی بوده ؟
آخه من گجمو رو دوست دارم

28 04 2008
پسر آریایی

جارچی جون مطلب جالبی بود
دوست داشتی ایـــــنــــجـــا رو ببین .

امیدوارم رای خوبی بیاره
در ضمن ممنون که به من سرمیزنی و منو ببخش اگر کم میام پیش ت اما اینو بدون که دوست دارم

این هم آیدی ه منه در یاهو : goldenpap کار داشتی آف بذار

سلام
این حرفها چی آقا خواهش می شود ما هم ارادت خواص به شما داریم ، شبستان عزیز هم فکر نکنم قصد بدی داشته باشه حالا……
سلامت باشی.

28 04 2008
شبستان

نمیدونم. بیخیال. این مسئله شاید برگرده به یک سری تفکرات خودم. موفق باشی.

سلام
پس بی خیال

28 04 2008
بابک

جلل خالق

اونجای من ۲۰ سانته ….

28 04 2008
کوچه باغ

واقعاً اعتماد به نفس بالایی می خواد با این بینی بری تو اجتماع!

سلام
درست میگید آخر اعتماد به نفسه.

28 04 2008
terme2008

بنده خدا !!!!

28 04 2008
M/2.DE@Tl-l

سلام…….

مطمئنی که میتونه نفس بکشه؟؟؟؟؟؟؟

منظورم اینه که از زیادی اکسیژن خفه نمیشه!!!

تا بعد

سلام
فکر کنم مشکلی نداره اگر مشکلی داشت 80 سال عمر نمی کرد.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

28 04 2008
پلنگ صورتی

وای این لامصب چه قدر س.ک.س.یه!

سلام
کدوم لا مصب کی رو میگی

29 04 2008
Fazanavard

سلام
وای! عجب بینی‌ای داره!

قربون شما. شما هم ایشالله 120 سالگی گربه‌هات رو ببینی:دی

سلام
ممنون از این که سر زدین خوشحالم کردین.

پاسخی بگذارید

