انتخابی دیگر

6 03 2008

11499.jpg

 

از ساعت دوازده دیشب (به قول بچه ها امروز صبح زود) تبلیغات انتخاباتی مجلس کلید خورد آن هم چه تبلیغاتی که از هفته ها قبل از این که به طور رسمی وقانونی بتوانند تبلیغ کنند به روشهای متفاوتی که حتما شما هم بر خورد کرده اید شروع شده بود حال می توان به نامزدی که خود از ابتدای راه قانونی را که درون همان مجلسی که می خواهد وارد شود وبه مردم خدمت کند زیر پا می گذارد می توان اعتماد داشت که به فکر قشر آسیب پذیر باشد وقوانینی را که به تصویب می رسانند به نفع مردم باشد نه نفع عده ای سرمایه ویا از ما بهتران…….

vakileh.jpg

 

کسانی هم هستند که رای های خودرامی فروشند باقیمت های متفاوت و هیچ به این مسئله فکر نمیکنند که این فرد برای چه وبا چه نیتی واینکه این همه سرمایه گذاری می کند که وارد خانه ملت شود برای چیست ، من خوداز نزدیک این مسئله را درک کرده ام، بودند افرادی که ازچند شب قبل از انتخابات به دونبال نامزدهای می گشتند که پول بیشتری بدهند و جند ماه بعد همین افراد گلایه می کردند که این دولت ومجلس کارآمد نیست وتمام قوانین به نفع سرمایه دار هاست و براشون توی قانون راه فرار گذاشتنو از این حرفها ووقتی من به اونها گفتم مگه شما همون های نبودین که باماشین می رفتین ومی گشتین دنبال نمایندهای که پول بیشتری بده خوب اون آقا پولهای رو که داده باید از جای دیگه در بیاره .

19_8606250487_l6003.jpg

ا لبته این وسط هستن افراد مخلصی که قستشون صرفا خدمت کردنه، چه تو مجلس چه بیرون مجلس.

8_8606250487_l6002.jpg

——————————————————–

پس اگر قرار انتخاب کنیم ودر انتخابات شرکت کنیم بهتر است که دنبال کسای نباشیم که اولین قدم رو کج برداشتن.

اگر هم قرار نیست که شرکت کنیم خوب نمی کنی دیگه اون خودتون می دونید.

کارها

Information

3 responses

6 03 2008
پلنگ صورتی

فقط تحریم کامل و بی چون و چرای انتصابات فرمایشی جمهوری اسلامی.
سلام
این هم نظریه

8 03 2008
nimanevesht

سلام. ممنون که سر زدی. به جای قطر، اندازهء شعاع رو نوشته بودم. دقیقاً قضیه همین توجه به محیط اطرافه. باید بیشتر توجه کرد. مثلاً شما تونستی تشخیص بدی اون عدد اشتباه بود، چون تو همین پست عنکبوت بهش فکر کرده بودی. سر میزنم بازم.
سلام
خواهش میکنم آقا، آره درست میگی اگه به اطرافمون بیشتر دقت داشتیم ودرمورد مسائل اطرافمون احساس مسئولیت میکردیم ، شاید وضعمون خیلی فرق میکرد
پیروز وشادو سربلند باشید.

9 03 2008
کاوه گیــــــلانی (لابدان)

درود
در مورد انتخابات که باید بگم واژه انتصابات درسته ! مثلا از بین کاندیدهای رشت من هر کی رو نگاه می کنم سپاهیه! آخه چی بگم!
خودت می دونی که به خاطر این اداره های لعنتی مجبوریم شناسنامه رو مهری کنیم ولی من به خودم رای میدم! اگه امکان داره آدرس اون خانم های پست قبلی رو بده به بچه ها بدم برن دنبال اونا چون بین این نماینده ها که چیزه همچین مالی پیدا نکردم، یادته چند سال یش این دختره نمازی فکر کنم اسمش بود کاندید شورای شهر شده بود و بچه ها چه عاج بازییی در آورده بودن! D:
درودسلام
اگه دیدمشون حتما ،آره اگه یادت باشه تو دوره های قبل بعضی از نماینده های خانم عکس های 20 سال گیشونو چاپ میکردن این دوره که دیگه پوستر هم نمی تونن بزنن

پاسخی بگذارید

