چند عکس پر خاطره

4 03 2008


این چند عکس از شهریه که 18 ماه در آن خاطرات تلخ وشیرین بسیاری داشتم

3.jpg

میدان امام بیرجند:خیابان سمت راست خروجی شهر به سمت ترمینال و جاده بیرجند زابل

11.jpg

نمای کلی شهر بیرجند

111.jpg

ترمینال شهر بیرجند: زمان رفتن به مرخصی خوشحال ، زمان برگشت ناراحت

ارگ بیرجند

7.jpg

اگه درست یادم باشه 04 بیرجند

12.jpg

فرودگاه بیرجند

15.jpg

پلیس راه وقنوت خارج شهر

19.jpg

به سمت منطقه مرزی گزیک

40.jpg

منطقه مرزی گزیک

توجه توجه

باتوجه به پاره ای از مسائل امنیتی از گذاشتن قسمتی ازعکس ها که مربوط به جلوتر از این هنگ بوده ودر واقع نقطۀ صفر مرزی می باشد معضورم.

امیدوارم که لذت ببرید.


 

 

کارها

Information

15 responses

4 03 2008
کاوه گیــــــلانی (لابدان)

مسائل امنیتی رو عشقه، اون تیکه که گفتی مرخصی و برگشتش غم بود دلم برات کباب شد!

4 03 2008
SaeedTNT

بیخیال بابا – خودشو عشقه 😉
سلام
باشه قبول همه رو عشقه

9 03 2008
Arsin

سلام جارچي جان .
با هم خاطرات تقريبا مشتركي داريم .
آخه منم بيرجند بودم .
آموزشي : محمد رسول الله . خدمت : هنگ مرزي گزيك و …
سلام
چه سالی اونجا بودی اسمت هم بگی خیلی خوبه یا چه واحدی بودی.
سلامت باشی.

10 06 2008
هادی گرگان

آموزشي : محمد رسول الله

خیلی حال داد
اعزام 18/1/1387

سلام
خوشحالم که اون دوران برات زنده شد امیدوارم که خاطرات خوبی داشته باشی البته همه خاطرات خدمت شیرینه.
سلامت باشی.

7 10 2008
حسن

سلام
الان خاطرات برات شیرینه ،ولی برای ما که هنوز باید اونجا خدمت کنیم چی؟ تازه توکه میدونی زمستون اونجا با کمیناش چه جوری!امیدوارم موفق باشی……..

سلام
درست متوجه نشدم آیا شما هم اونجا خدمت میکنید.
آره واقعاً سخته تو تابستونش وقتی بچه ها کمین روجمع می کردن پتوشون خیس میشد چه برسه زمستون حالا فکر کن تو اون سرما بخوای تو کمین روی اون پتو بشینی.
خدا پشت و پناهت موفق باشی.
🙂

1 12 2008
فرزاد

سلام.اقا من برگه محل خدمتم اومده که کدش 38 است يعني 04 بيرجند مي خواستم ببينم چگونه جايي هست.خواهشا يه خورده زياد توضيح بده. مرسي .خدانگهدار

24 12 2008
تنهای تنها

سلام
از اینکه با وب شما آشنا شدم خوشحالم

منم الآن بیرجند خدمت می کنم.و هنگ مرزبانی گزیک و گروهان مرزی درح
یا حق

سلام
خوبی دوست من یادش بخیر چه خاطراتی که از درح نداریم خیلی از به های ما اونجا بودن مواظب خودت باش.
از این که باهات آشنا شدم خوشحالم.
🙂

29 04 2009
علی

عکسها کاش بیشتر بود دوست دارم اطلاعات بیشتری درباره بیرجند بدونم.علی از اهواز

🙂

5 07 2009
میثم احمدی

سلام دمت گرم باعث شدی خاطره هام دوباره زنده شه. من خودم بندان بودم پخ:مرداد86

23 08 2009
hauola

salam manam oftadam amozeshemo berjand. jaye khobeye ?م

سلام
خوشحالم که راضی هستی
🙂

30 04 2010
ناصر

سلام
منم گزیک بودم
گروهان گزیک یادش بخیر روستای گزیک مغازه اقای احراری
پخ اردی85

16 08 2010
امرالله اكبري

سلام من هم خدمتم7/86 هنگ گزيك بودم بعد رفتم مرز شاهرخت پاسگاه ميل پنجاه وشش بودم.فرمانده مونم غلامي بود.مرد گلي بود دمش گرم عجب جايي بود يادش بخير

4 01 2011
علی

منم دوران دانشجویی بیرجند بودم
امت گرم یاداور بهترین خاطراتم شدی@@
خواستم خودمو یه جورایی قاطی شما ها بکنم !!

11 03 2011
داریوش

پادگان جدید 04 بسیار جای خوش اب و هوای است روستای سیوجان

29 05 2011
مهدی اسماعیلی

سلام
یادش بخیر
من خود هنگ خدمت کردم و بعدشم گروهان گزیک .
عزیز احراری یادش بخیر همینطور مغازه احمد و شهرام .
سال 82 و خاطراتش . . . / میل 73 ، چاهمضراب ، کوریگان ، بنی گلورده و . . . . . یه عالمه جای دیگه که شب و روز ها سر کردیم.

پاسخی بگذارید

